..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

:: آگاهی از تماس های تلفنی در هنگام اتصال به اینترنت - PhoneTray

Call Waiting یکی از امکاناتی است که شرکت مخابرات باید به خط تلفن شما به صورت رایگان وصل کند تا شما بتوانید در زمان استفاده به اینترنت با اشتراک دایال آپ متوجه تماس های تلفنی بشوید. اما خط تلفن شما حتی اگر دارای این قابلیت باشد و شما از نرم افزار خاصی در این زمینه استفاده نکنید ممکن است از بسیاری از تماس های تلفنی بی خبر بمانید.

سایت بیندانلود دات کام نرم افزار PhoneTray DialUp 2.28 را جهت استفاده از امکان کالویتینگ مودم به شما عزیزان معرفی می کند. با استفاده از این برنامه منحصر بفرد می توانید در زمان اتصال به اینترنت از تماسهایی که با شما برقرار می شود اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز اتصال را قطع کنید و به تلفن جواب دهید. برای کار با این برنامه مودم شما باید حتما از استاندارد V.92 پشتیبانی کند. در این صورت معمولا امکان Caller ID و Call Waiting را خواهید داشت و این برنامه می تواند با به کار گیری این امکانات کار خود را انجام دهد. برای استفاده از خاصیت Call Waiting یا انتظار مکالمه این برنامه علاوه بر پشتیبانی مودم باید این سرویس که رایگان هم می باشد از طرف مخابرات برای شماره تلفن شما فعال شده باشد. در تب Dial-up این برنامه می توانید هماهنگی آن را با مودم خود تست کنید. این نسخه در ویندوز ویستا نیز نصب می شود. برای استفاده از امکانات برنامه و اینکه برنامه به خوبی مودم را بشناسد و از امکانات آن مانند Caller ID استفاده کند باید درایور کامل مودم را در ویندوز نصب کنید. اگر ویندوز خودش مودم شما را نصب می کند، این نصب ناقص است و باید از طریق CD مودم را در ویندوز نصب کنید. اگر این برنامه با این شرایط شماره فرد تماس گیرنده را نشان ندهد مشخص می شود که مودم شما از این امکان پشتیبانی نمی کند.
جهت کرک کردن برنامه و استفاده ی نامحدود از برنامه فایل را از حالت فشرده خارج کنید. از برنامه خارج شوید. فایل PhoneTray.exe موجود در پوشه ی کرک را در محل نصب برنامه کپی کنید.

راهنمای برنامه:
برای استفاده از این برنامه اولا مودم شما باید امکان Call Waiting را پشتیبانی کند و ثانیا اینکه باید شماره تلفن شما از طرف مخابرات دارای امکان Call Waiting باشد و ثالثا مودم شما به طور کامل در ویندوز نصب باشد. بعد از نصب این نرم افزار یک بار سیستم را Restart کنید. بعد از بالا آمد ویندوز این برنامه اجرا می شود. مودم شما را شناسایی و برای کار با آن خود را تنظیم می کند. دوباره درخواست Restart می کند. بعد از راه اندازی مجدد سیستم برنامه را اجرا کنید. به قسمت آخر آن یعنی dial-up بروید. در این قسمت سه امکان مودم شما نمایش داده می شود:
۱- V.92 بودن مودم شما
۲- امکان Call Waiting
3- امکان Online Caller ID
توجه داشته باشید که امکان Caller ID با Online Caller ID تفاوت دارد. ممکن است مودمی امکان Caller ID را داشته ولی Online Caller ID نداشته باشد. امکان Online Caller ID برای این است که در هنگامی که شما Online هستید و تماسی را بواسطه Call Waiting دریافت می کنید بتوانید اتصال اینترنتی خود را معلق کرده و به تلفن جواب دهید و در واقع اتصال اینترنتی شما قطع نشود.
در قسمت پایین تر این پنجره ۴ گزینه در اختیار شما قرار داده شده است :
۱- اینکه به محض دریافت تماس شماره آن به شما اعلام شود تا انتخاب کنید که می خواهید تماس اینترنت قطع شود و به تماس جواب دهید یا اینکه ارتباط اینترنتی خود را ادامه دهید. برای این کار به هر دو امکان Call waiting و V.92 و همچنین Caller ID نیاز دارید. در واقع در جلوی همه این امکانات باید Yes نوشته شده باشد.
۲- به محض دریافت تماس در مورد رسیدن تماس جدید برنامه شما را مطلع کند. در این حالت می توانید به کار در اینترنت ادامه دهید یا به تلفن جواب دهید. برای این کار باید امکان اول و دوم را داشته باشید.
۳- به محض دریافت تماس ارتباط اینترنتی شما قطع شود و بتوانید به تماس پاسخ دهید. برای این کار باید امکان اول و دوم را داشته باشید.
۴- بتوانید در هنگام دریافت تماس ارتباط اینترنتی خود را موقتا بر روی Hold بگذارید و بعد از جواب دادن به تلفن ارتباط اینترنتی را ادامه بدهید. برای این کار علاوه بر امکان Call waiting و V.92 نیاز به ارتباط بر اساس V.92 دارید به این معنی که ISP شما دارایی مودمهای V.92 باشد و بتواند با مودم V.92 شما کار کند.
موفق باشید.

دانلودبا حجم:۱/۹MB

پسورد فایل فشرده: www.bindownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد