..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

کسب درآمد برای صاحبان سایتها و بلاگ ها (توصیه ما این سیستم است)

 

توجه : کلیه وبمسترهایی که عضو سیستم کسب درآمد وطن کلیک هستند در صورتی که مبلغ درآمد آنها فقط به  1000هزارتومان رسید در هر زمان که مایل باشند می توانند با استفاده از لینک درخواست واریز حساب در قسمت مشاهده آمار تبلیغات (متنی و گرافیکی) که در بخش آمار شما بعد از آخرین پرداخت به صورت خودکار فعال میگردد کلیک نموده و درخواست واریز پورسانت خود را برای مدیر مالی شرکت ارسال نمائید تا در کمتر از 72 ساعت کاری مبلغ پورسانت شما تمام و کمال به حساب شما واریز گردد.

 سقف پرداخت 1000 تومان !!

در ضمن توجه داشته باشید
سیستم کسب درآمد وطن کلیک تفاوتهای چشمگیری نسبت به سیستم های مشابه دارد.  در سیستم های مشابه که در اینترنت مشغول به کار می باشند شاهد این هستیم که سقف پرداخت بالایی برای واریز پورسانت تعیین شده و اکثرا زمانی که مبلغ پورسانت کاربر به سقف پرداخت رسیده است از واریز وجه ممانعت به عمل می آورند یا حساب کاربری شخص بازاریاب و تبلیغ کننده را با بهانه های گوناگون مسدود می سازند. در سیستم کسب درآمد وطن کلیک سقف پرداخت 1000 تومان بوده و شما حتی زمانی که پورسانتتان به 1000 تومان رسید می توانید درخواست واریز را دهید و این سقف پرداختی بسیار پایین نشان دهنده حسن نیت وطن کلیک می باشد.  1000 تومان مبلغی نیست که باعث ضرر شما شود پس تا اطمینان فقط 1000 تومان راه است !

نکته دیگر رعایت کردن حق و حقوق صاحبان سایتها و وبلاگها و پرداخت بموقع پورسانت وبمستر ها و محاسبه ی دقیق در آمد و تعداد کلیک وب مستر ها که سیستمهای مشابه آن را عمل نمیکنند.

واریز تنها 72 ساعت پس از در خواست در هر زمان !!


بطور مثال برخی از سایتهای مشابه تعداد کلیک روزانه ی وب مستر ها را کمتر از کلیک واقعی محاسبه میکند یعنی سیستم بصورتی تنظیم شده است که اگر شما بیش از 10 کلیک در دقیقه داشته باشید تنها همان 10 کلیک برای شما محاسبه خواهد شد.
اما
سیستم کسب درآمد وطن کلیک با داشتن سیستمی دقیق ,  قدردان زحمت وب مسترهای عزیز ایرانی میباشد و تمام پورسانتهای آنان را بدون کم و کسر برای ایشان محاسبه و پرداخت مینماید.

مهمترین نکته :  سیستم کسب درآمد وطن کلیک وابسته به شرکت تجارت الکترونیک وطن شاپ ( فروشگاه اینترنتی وطن شاپ ) یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی کشور میباشد و این فروشگاه پرداخت وجوه و پورسانت های وبمستر های عزیر را تضمین می نماید.

آرزوی توفیق روز افزون برای تمام وب مستر های عزیز جمهوری اسلامی ایران.

 

 

 

شما وبمستر و یا وبلاگ نویس عزیر میتوانید با عضویت در سیستم کسب درآمد وطن کلیک پولدار شوید.

یرای تبلیغات متنی تا مبلغ 250ریال (ثابت) و برای تبلیغات گرافیکی  تا 500 ریال دریافت نمایید .

خوشبختانه نکته مهمی که در روال کاری این سیستم کسب درآمد حائز اهمیت است این میباشد که لینک ها و بنرهای تبلیغاتی دائما به روز می شوند که این نکته باعث افزایش کلیک خور بنر ها و لینک ها می گردد . حتی اگر بازدید کننده های شما افرادی ثابت باشند افزایش دائمی لینک ها و بنر ها و به روز شدن آنها باعث می شود همیشه کلیک خور بالایی داشته باشند و بر خلاف سیستم های مشابه عدم کاهش درآمد شما را در طول تبلیغات تضمین می کنیم .

 

 

لطفا قبل از عضویت در سیستم کسب درآمد وطن کلیک شرایط و مقررات را مطالعه نمایید .

 

 

 

بعد از 12تا 24 ساعت مشخصات شما توسط مدیر چک میشود و اگر شرایط عضویت را داشتید اکانت شما فعال میشود و به شما ایمیل فعالسازی ارسال میشود. سپس شما می توانید با لاگین کردن در پنل خود  کد های تبلیغاتی مختلف را کپی نموده و در قالب سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید و نمایش تبلیغ و کسب درآمد خود را آغاز نمائید!

فقط توجه کنید که کسانی که از ایمیل یاهو استفاده میکنند قسمت بالک ایمیل خود را حتما چک کنند.

 

 

ایمیل مکاتبات :

info@vatanclick.com

با افتخار می توانیم بگوییم تنها سیستم کسب درآمد کلیکی میباشیم که زمان خاصی  برای واریز پورسانت شما تعیین نمی کنیم. یعنی شما هر زمانی که مبلغ پورسانتتان به 1000 تومان رسید می توانید با استفاده از لینک درخواست واریز پورسانت در پنل خود درخواست واریز دهید و ما در کمتر از 72 ساعت کاری مبلغ را به حسابتان واریز می کنیم.


با آرزوی موفقیت برای صاحبان سایتها و وبلاگهای عزیز




برای عضویت کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
ن یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:16

hhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa

hhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد