..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

بازیابی اطلاعات پاک شده در کوتاه ترین زمان - Magic Uneraser v2.0

امروزه با وجود ویروس ها، کرم های مختلف و اشتباهات فراوان کاربران، پاک شدن و از دست رفتن اطلاعات، امری طبیعی می باشد کاربران حرفه ای قبل از وقوع چنین اتفاقی از اطلاعات خود یک نسخه ی پشتیبان تهیه می کنند. اما گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف ممکن است حتی یک نسخه ی پشتیبان نیز برای اطلاعات ما وجود نداشته باشد که در این صورت اطلاعات پاک شده باید از دست رفته فرض شود. اما سایت بیندانلود با معرفی نرم افزاری سرعتی، امکان بازیابی و یا به عبارتی، ریکاوری کردن فایل ها و پوشه های پاک شده را برای شما فراهم کرده است.



UnErase نرم افزاری است که اطلاعات پاک شده شما را در کمتر از چند ثانیه بازیابی می کند! این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک فایل های پاک شده و یا صدمه دیده شما رو بازیابی می کند! در بازیابی فایل های پاک شده، نام اصلی فایل و آدرس قبلی فایل نیز بازیابی می شود .

سیستم عامل ویندوز، به خودی خود، هیچ ابزاری برای بازیابی فایل های پاک شده و از بین رفته نداره و چنانچه Recycle Bin خالی شده باشد دیگر بازگرداندن اطلاعات از ریسایکل بین کاری محال و دشوار می باشد.اما نرم افزار O&O UnErase به کمک شمامی آید و برای شما فایل ها و اسناد پاک شده را لیست می کند و می توانید موارد، مورد نظر را انتخاب و در جای امنی ذخیره کنید!

محیط بسیار ساده این نرم افزار کار با آن رو برای هر کاربر غیر حرفه ای نیز ساده کرده است و کارکردن با آن نیاز به هیچ آموزش و تجربه قبلی نداره!

از قابلیت های کلیدی نرم افزار : 
توانایی بازیبای فایل ها و پوشه های پاک شده.
پشتیبانی از همه نوع فایل سیستم برای ویندوز (FAT, FAT32, NTFS and NTFS5) .
قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هر نوع درایوی اعم از فلاپی ، درایو های Zip و USB-Sticks و حافظه دوربین های دیجتالی و ….
قابلیت جستجوی پیشرفته درفایل های پاک شده ،
قابلیت بازیبای فوری بدون نیاز به نصب نرم افزار.
و …

دانلود - - 970 کیلوبایت | لینک کمکی

پسورد: www.bindownload.com

تصویر محیط نرم افزار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد