..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

میکس و مونتاژ حرفه ای انواع فیلم های شما با Corel VideoStudio Pr

Corel VideoStudio Pro X2 یک نرم افزار قابل فهم و آسان برای ویرایش فیلم و ایجاد برنامه های چندرسانه ای است، همچنین برای ایجاد فیلمهای با کیفیت عالی و نمایش اسلایدها نیز به کار می رود. ساخت و تولید بهترین فیلم ها با استفاده از امکانات تعبیه شده در آن (wizard) و یا استفاده از ابزارهای ویرایشی ساده و آسان صورت می گیرد.
 از دیگر امکانات این نرم افزار، قابلیت به اشتراک گذاری فیلم هایی که ایجاد کرده اید در هر فرمتی از dvd گرفته تا نرم افزارهای موبایل و جدیدترین سیستم های نمایشی است.و نیز امکان آپلود فایلها در سایت معروف YouTube ، برای استفاده همگانی و قابلیت گرفتن تصاویر و فیلم های ویدئویی از هر کجا، از دوربین گرفته تا تلویزیون، ویرایش از طریق ابزار های از پیش تعریف شده(easy Movie Wizard) و یا به صورت دستی و با استفاده از ابزارهای حرفه ای، ایجاد فیلم های حرفه ای از طریق افزودن عنوان، موسیقی و جلوه های ویژه، ایجاد فیلم و سی دی های مالتی مدیا برای اشتراک با خانواده و دوستان و بسیاری موارد دیگر می باشد. 

دیگر ویژگی های نرم افزار VideoStudio Pro X2: 
- مناسب برای افرادی که می خواهند قدرت ابتکار خود را ابراز کنند. ایجاد نماهای حرفه ای و فیلم های با مشخصات استاندارد، ایجاد Slide Show های زیبا از تصاویر و ساخت فیلم های دی وی دی. 
- امکانات ویدئویی متنوع و متعدد 
- ابزارهای ویرایش تصاویر ساده و قدرتمند 
- پشتیبانی از افکت های متعدد 
- پشتیبانی از تمامی فرمت هاى رایج صوتى و تصویرى 
- شامل نرم افزارهای Corel® WinDVD® video Playback

لینک دانلود (170 مگابایت )


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد