..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

محافظت از فایل های اجرایی با ID Executable Password v1.2

اگر بر روی ویندوز خود فایل های اجرایی دارید که دوست ندارید در دسترس همه قرار بگیرد، می توانید به کمک این برنامه برای آنها رمز تعریف نمایید، تا دیگران نتواند به فایل شما مراجعه نمایند. 
ID Executable Password، برنامه ای برای حفاظت از کلیه فایل های اجرایی روی ویندوز است که این کار را از طریق قرار دادن رمز عبور بر روی آنها انجام می دهد. این برنامه محتوای فایل های .EXE موجود را تغییر می دهد، بنابراین آنها دیگر نمی توانند بدون انتخاب یک رمز عبور صحیح که شما انتخاب کرده اید، مورد دستیابی قرار بگیرند. 

خصوصیات اصلی برنامه ID Executable Password: 
- ایجاد امنیت و ایمنی تحت رمزعبور برای کلیه فایل های اجرایی روی ویندوز 
- جلوگیری از دستیابی های غیر مجاز به برنامه ها 
- در دسترس قرار دادن یک لینک اینترنتی مستقیم جهت ارتقاء نرم افزار 
- محافظت در برابر اخلالگران شبکه 

حال به تفصیل به بررسی ویژگی های این برنامه می پردازیم:
ID Executable Password، یک برنامه حفاظت با ایمنی بسیار بالا می باشد که از هرگونه دسترسی غیر مجاز خارجی جلوگیری می کند و این کار را از طریق قرار دادن یک رمز عبور حفاظت کننده روی همه فایل های اجرایی، انجام می دهد.
این برنامه از کلیه برنامه های کاربردی و برنامه های شخصیتان توسط رمز عبوری که شما تنظیم کرده اید،محافظت می کند.
این برنامه بر روی هر دو نوع ویندوز 16 بیتی و 32 بیتی قابل اجراست. 
می توانید فایل های اجرایی خود را بررسی کنید و درخواست جستجو فایل هایی که قبلاَ برای آنها رمز تعریف کرده اید را نمایید. این امر شما را مطلع می سازد که چه برنامه هایی محافظت شده اند و چه برنامه هایی هستند که می توانید برای آنها نیز رمز تعریف نمایید.
ID Executable Password، با همه نوع پیکربندی شبکه کار می کند و آن را از دسترس کاربران شبکه غیرمجاز محافظت می کند. و نیز از آن بر روی کامپیوتر شخصیتان نیز می توانید استفاده نمایید. 
استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد، همچنین دارای رابط کاربری گرافیکی مناسب و راحتی است که نیاز به حداقل فضای آزاد بر روی هارد دیسک برای اجرای مناسب را دارد.

لینک دانلود (980 کیلوبایت )


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد