..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

ساخت آسان و سریع آزمون های الکترونیکی با Hot Potatoes 6.2.5.2

برای ساخت آزمون های الکترونیکی در محیط وب و اینترنت، به شکل های مختلف مانند چهارجوابی، پاسخ کوتاه، جای خالی و ... می توانید از نرم افزار Hot Potatoes 6 بهره برده، و این کار را به سرعت و سادگی انجام دهید. 
مجموعه برنامه های موجود در بسته نرم افزاری Hot Potatoes که شامل 6 برنامه کاربردی می باشد، شما را قادر می سازد تا پرسش های چندگزینه ای محاوره ای، جواب کوتاه، جای خالی، جدول کلمات متقاطع، تطبیق و مرتب کردن کلمات و ... برای آزمون های الکترونیکی در محیط وب ایجاد نمایید. 

خصوصیات برجسته نرم افزار Hot Potatoes 6: 
- کلیه برنامه های کاربردی موجود در این بسته نرم افزاری از داده های یونیکد پشتیبانی می کنند و قابل پیکربندی بر روی ویندوز 2000 و XP می باشند. این امر بدین معناست که شما می توانید آزمون هایتان را به زبان های چینی، ژاپنی، عربی و ... ایجاد کنید. 
- فرمت خروجی v6 که این نرم افزار را 100% با XHTML 1.1 تطبیق داده است. 
- برای تمامی آزمون ها می توان محدودیت زمانی قرار داد. 
- آزمون ها بر حسب انواع مختلف سوالات دسته بندی می شوند که عبارتند از: سوالات چند جوابی و پاسخ کوتاه و نیز می توانید در یک آزمون، ترکیبی از نوع های مختلف را داشته باشید. به کمک این نرم افزار می توانید تمامی قالب های ساخت سوال را ایجاد کنید. 
- خروجی آزمون ها از قبل طراحی شده است، بنابراین می توانید به راحتی آنها را در برنامه های رایج ویرایشگر وب مانند DreamWeaver به سادگی ویرایش کنید. 
- فایل مبدا، برای فهم ساده تر و ویرایش و پشتیبانی، به صورت موژول بندی طراحی شده است. 
- این بسته نرم افزاری دارای رابط کاربری با شکل جدید و آیکن های جدیدی است که استفاده از آن را واضح تر و ساده تر کرده و نیز نسبت به نسخه قبلی بسیار رنگارنگ تر شده، و تغییراتی زیادی برای افزایش دستیابی و استفاده از آن، صورت گرفته است.

لینک دانلود (9.02 مگابایت )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد