..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

پاکسازی سیستم از تروجان و برنامه های مخرب: Trojan Remover v6.7.3



Trojan Remover، نرم افزاری است جهت از بین بردن برنامه های مخرب - Trojan Horses، Worms, Adware, Spyware – زمانیکه برنامه های آنتی ویروس استاندارد در یافتن این برنامه ها و ویروس های مزاحم ناتوانند.
 
Trojan Remover ، اساساَ برای غیر فعال کردن / حذف برنامه های مخرب بدون نیاز به ویرایش فایل های سیستمی و یا رجیستری به صورت دستی ، طراحی شده است . همچنین این برنامه تغییرات سیستمی اضافه شده که برخی برنامه های مخرب انجام می دهند را نیز حذف می کند که آنتی ویروس های استاندارد از انجام این کار صرف نظر می کنند.
 
Trojan Remover چه کارهایی انجام می دهد: 
این برنامه، کل فایل های سیستمی، رجیستری ویندوز و برنامه ها و فایل هایی که در زمان بوت شدن، لود می شوند را بررسی می کند. اکثر برنامه های مخرب از این طریق لود می شوند. 
این برنامه تمامی فایل های لود شده در زمان بوت را برای یافتن برنامه های مخرب، اسپم، دستیابی های غیرمجاز، کرم های اینترنتی و ... اسکن می کند. همچنین سرویس هایی که ویندوز به طور مخفی لود می کند را توسط تکنولوژی Rootkit بررسی و اگر چیزی پیدا کند هشدار می دهد. 
اکثر برنامه های مخرب مدرن، مقیم در حافظه اند که این امر از کار انداختن آنها را مشکل می سازد. تا به حال چند بار مجبور شده اید که سیستمتان را با safe mode شروع کنید و یا بدتر از آن از dos استفاده کنید؟ این برنامه همه این کارها را برایتان انجام می دهد. وقتی که برنامه مخربی پیدا کند که در حافظه مقیم شده، به طور خودکار سیستم را re-start می کند و قبل از آن کاملاَ برنامه مخرب را غیر فعال می کند. 
مولفه FastScan این برنامه، برای اسکن اتوماتیک برنامه های مخرب در هر زمانی که سیستم را به کار می اندازید، تنظیم شده است( البته اگر دوست دارید می توانید آن را غیر فعال کنید) . همچنین می توانید به طور دستی FastScan را در هر زمان که دوست دارید اجرا کنید (START | Programs | Trojan Remover | FastScan).

لینک دانلود (9.5 مگابایت )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد