..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

گشت و گذاری امن در اینترنت با Trend Micro Internet Security 2009

چنانچه کاربر کامپیوتر باشید و در دنیای اینترنت گشت و گذار می کنید دیگر شک و شبهه ای وجود نخواهد داشت که تامین امنیت شما لازم است چرا که گشت زنی در فضای بسیار خطرناک اینتر نت آن هم بدون آنتی ویروس و نرم افزارهای ضد جاسوسی مانند این است که شما درب منزل خود را باز بگذارید و به مسافرت بروید ، مطمئنا در هنگام بازگشت دیگر چیزی در منزل یافت نخواهید کرد. ضرورت بهره گیری از یک ابزار امنیتی وقتی مشخص می شود که دیگر ویروس و ابزار جاسوسی وارد کامپیوتر شما شده و حالا شما به هر دری می زنید که آنها را از بین ببرید. بر شما نیز پوشیده نیست که پیشگیری بهتر از درمان است! پس باید راه حلی اندیشید و جلوی ورود مخرب ابزارها را به سیستم شخصی گرفت. این راه حل را کمپانی های زیادی اندیشیده اند ،و برای این مشکل نرم افزارهای متنوعی ارائه داده اند. یکی از این کمپانی های، کمپانی معروف و با سابقه Trend Micro می باشد.
Trend Micro به تازگی نسخه جدید محصول قدرتمند خود Trend Micro Internet Security را روانه بازار کرده است . این نسخه نسبت به نسخه های قبلی دارای مزیت های بیشتری بوده و از سرعت بهتری برخوردار است. بعلاوه در هنگام اسکن سیستم شخصی خود شما قادر خواهید بود به راحتی به کارهای دیگر خود در سیستم بپردازید، چرا که این نسخه یه هیچ عنوان سیستم شما را کند نمی کند. این نرم افزار توانمند علاوه بر آنتی ویروس قوی بودن، یک فایروال قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد نیز می باشد. فیلترنمودن سایت ها و وب های غیر اخلاقی و یا آنهایی که باب میل شما نسیتند، جهت محدود کردن کاربران دیگر نیز یکی از امکانات مهم و کاربردی این نرم افزار می باشد. با این قابلیت شما خواهید توانست که جلوی استفاده ناصحیح و یا سلیقه ای افراد و یا کاربران دیگر را بگیرید. همچنین قادر خواهید بود تمامی ایمیل های خود را نیز با توجه به همین قابلیت، فیلتر کنید. با انجام این کار از دست ایمیل های مزاحم، اسپم ها، ایمیل های تبلیغاتی و ... غیره در امان خواهید بود.قابیلت تهیه فایل Backup از فایل و یا نرم افزاری که قرار است حذف شود نیز یکی از قابلیت های بسیار مفید این نرم افزار است. شما با داشتنن فایل پشتیبان از موارد مورد نظر با خیال راحت تر خواهید توانست فایل بیمار را حذف کنید. همچنین برای به روز شدن نرم افزار دیگر مشکلی نخواهید داشت. دو قابلیت دستی و اتوماتیک گنجانده شده در بسته نرم افزاری کا را برای شما آسان کرده است.شما قادر خواهید بود با موتور جستوگر دقیق و قدرتمند این نرم افزار به صورت تفکیکی و بر اساس متد نرم افزرای های موجود در سیستم شخصی خود نیز به گشت زنی و ویروس یابی بپردازید. شما می توانید به این وسیله به صورت دقیق و تخصصی تمام فایل ها و اسناد از قبیل EXCEL و WORD موجود در سیستم خود را جستجو کنید!
چنانچه ویروس و یا مخرب ابزاری در سیستم شما یافت شد نیز قادر خواهید بود به دو صورت دستی و اتوماتیک آن را حذف کنید. این نرم افزار همچنین از کلیه اطلاعات شخصی و محرمانه شما از قبیل ( نام مشترک ، شماره کارت های اعتباری و نشانی های مهم اینترنتی کاربر) می تواند به خوبی نگهبانی کند. شما همچنین می توانید ای پی ها، سرویس ها ، شبکه ها و پورت های اتصالی برای اینترنت را کاملا محدود کنید.
با این نرم افزار بسیار پیشرفته و توانمند سیستم خود را قوی و قوی تر کنید. اجازه دسترسی افراد نامربوط را قطع و یا محدود کنید ، در دنیای مجازی با خیال راحت گشت زنی کنید و از ده ها مزیت مفید و کاربردی این نرم افزار بسیار دقیق و کارا استفاده کنید و لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Trend Micro Internet Security 2009 17.0 Build 1224:
- تامین کامل امنیت شما هنگام کار با اینترنت
- موتور جستجوی دقیق و حساس جهت جستجوی تمام سیستم شخصی و سیستم درایوهای شبکه
- توانائی اتصال به سیستم های بی سیم Wi-Fi
- قابلیت جستجو و اسکن کردن تخصصی بر اساس نام ، فرمت و .. فایل های موجود در سیستم
- فیلترکردن و قطع دسترسی افراد و دیگر کاربران از مناطق غیر مجاز تعیین شده توسط خود کاربر
- محدود کردن اتصال به اینترنت بر اساس نام وب، IP ،بعضی از کلمات و...
- قابیلت تهیه فایل پشتیبان قبل از پاک کردن فایلهای درگیر ویروس
- قابلیت قرنطینه نمودن فایل بیمار و خطرناک
- محافظت همیشگی و دایم از ایمیل باکس شما و جلوگیری از ورود اسپم ها، موارد تبلیغی و ...
- سیستم قدرتمند فایروال به کار رفته ( دیوار آتش ) برای جلوگیری از ورود هکرها و ابزارهای جاسوسی و ...
- تنظیم زمان برای جستجو و ویروس یابی در یک روز و یک زمان معین
- اسکن و جستجو کردن فایلهای فشرده تا 8 لایه
- و ...
 دانلود نسخه 32 بیت - 63.4 مگابایت | لینک کمکی
  دانلود نسخه 64 بیت - 70.6 مگابایت | لینک کمکی

پسورد: www.p30download.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد