..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

کامل ترین نسخه نرم افزار Nero 9.0.4.0 به همراه مجموعه نرم افزاره

با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد.

نرم افزار Nero که پیشتر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که امکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.
مجموعه پیش رو که بی شک کامل ترین مجموعه از برترین نرم افزارها و ابزار مرتبط با مقوله رایت CD/DVD است با توجه به نیاز های مختلف و سلایق گوناگون کاربران به صورت کاملاً هدفمند جمع آوری شده که به صورت اجمالی شامل: ابزار مختلف رایت، کار با درایو های مجازی، ابزار مالتی مدیا، نرم افزار های ویرایش فایل های ISO، نرم افزار های طراحی لیبل CD/DVD، نرم افزار های ساخت فایل های Autorun و ابزار های جهت ایجاد قفل های ساده بر روی سی دی و ... می باشد. در یک کلام این مجموعه استثنایی قسمت اعظمی از نیاز های طیف وسیعی از کاربران مبتدی و حرفه ای را مرتفع می سازد.

محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:
- Nero Suite 9.0.4.0
- Nero Other Tools
- Burning Tools
- Virtual Drive Tools
- Multimedia Tools
- ISO Tools
- Design Tools
- Autorun Tools
- Copy Protection Tools
- Copy Protection Learning
- و ...

توضیحات هر قسمت به صورت تفضیلی:

 

دانلود وتوضیهات ختصر برنامه در ادامه مطلب کلیک کنید.

- Nero Suite 9.0.4.0  کاملترین نسخه ی نرم افزار رایت Nero
  شماره نسخه ( Nero Suite 9.0.4.0b )
  حجم 2.60 گیگابایت

Nero 9 نسل تازه ایی از ابزارهای ضبط اطلاعات، فیلم، عکس، صدا و ایجاد پشتیبان! Nero 9 با طراحی مجدد واسط کاربری علاوه بر زیبای ظاهری، سرعت کار با این نرم افزار قدرتمند را از هر زمانی بیشتر ساخته است.
با Nero 9 شما به تجربه های تازه در دنیای دیجیتال دست خواهید یافت، شما خواهید توانست در اتاق بر روی مبل خود بنشینید و تنها با یک ریموت کنترل (کنترل از راه دور) به کلیه فایل های صوتی و تصویری خود دسترسی داشته باشید! حالا دیگر شما فقط با یک برنامه رایت سی دی روبرو نیستید بلکه با قابلیت های و ابزارهای جدیدی در این نسخه روبرو هستید که تقریباً تمام نیاز های دیجیتالی شما را برطرف می کند ، شما به راحتی می توانید عکس های دیجیتالی خود را به اسلاید شو های زیبای تبدیل کنید، از اطلاعات ارزشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید، عکس ها و ویدئو های خود را ویرایش کنید، DVD هایی همراه با منو ایجاد کنید، Nero 9 توانایی ضبط بر وی دیسک های BD-RE و BD-R (Blu-ray) را نیز دارد، دیسک هایی که به شما این امکان را می دهد تا حجمی بالغ بر 25 تا 50 گیگابایت را فقط و فقط بر روی یک دیسک ذخیره کنید!
شرکت سازنده در نسخه جدید نرم افزار Nero با سایت های محبوب اشتراک ویدئو یکپارچگی بیشتر ارائه نموده است همچنین Nero 9 برای اجرا در محیط ویندوز ویستا بهینه سازی شده است.

  دانلود - 370 مگابایت

پسورد: www.p30download.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد