..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

مجموعه ای بی نظیر از تم های گوشی های آی فون - iPhone Themes

منبع: www.BinDownload.com

مجموعه ای از تم های گوشی آی فون (iPhone) برای کسانی که از این نوع گوشی ها استفاده می کنند.

اما در مورد این گوشی به زبان نویسندگان ویکی پدیا بیشتر بدانید:

آی‌فون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷(۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل شرکت اپل، معرفی شد. آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و جاوا، را اجرا کرد. آی‌فون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است. سیستم عامل این گوشی نسخه‌ای از مک اواس‌ ده است. آی‌فون از مرورگر وب سافاری - مرورگر اصلی اپل - بهره می‌گیرد.

زمان عرضه
نخستین بار کمپانی اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آی فون را روانه بازارهای آمریکا ساخت. در این روز بسیاری از علاقه مندان با تشکیل صفهای طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت AT& T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین قرار است این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شود و هدف گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه خواهد بود.
قیمت
آی‌فون در دو قیمت ۴۹۹ دلار (۴Gb) و ۵۹۹ دلار (۸Gb) در مرحله نخست، در کشور آمریکا عرضه شد. وبعد از آن اپل فروش نسخه ۸Gb به قیمت ۳۹۹ دلار شروع کرد و فروش نسخه ۴Gb را لغو کرد. و هم اکنون نسخه ۱۶Gb را با قیمت ۴۹۹ دلار اضافه کرده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد