..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

نسخه ی بدون نیاز به نصب از بازی محبوب لوگسور- Portable Luxor 4

اگه adsl دارید حتمآ دانلود کنید واقعآ بی نظیره  که با adsl 128kps تو 30 دقیقه دانلود میشه        با اینترنت معمولی هم میشه دانلود کرد که حدود 4 ساعت وقت میخواد. 

لوکسور یکی از محبوب ترین بازی ها رایانه ای می باشد، چرا که علاوه بر هیجان و سرعت عمل، دارای مراحلی متنوع و خارق العاده می باشد. این بار نسخه چهارم از بازی محبوب لوکسور را تقدیم به تمامی ایرانیان می نماییم. این نسخه کامل و بدون نیاز به نصب است. بازی از نوع پازل است ولی می توان گفت که تقریبا بهترین بازی از این نوع است.توجه: برای اجرای این بازی نیاز به کارت گرافیکی دارید که به صورت سخت افزاری از DirectX 8.1 و بالاتر پشتیبانی کند.
سبک این بازی در رده Arcade , Adventure , Puzzle قرار می گیرد و دارای مراحل بسیار زیاد و سرگرم کننده همراه با موسیقی و افکت های صوتی فوق العاده است.

داستان بازی از زبان سازنده :
وقتی آثار نمایشگاه بزرگ به سرقت می رود و دل زمینی بانوی مصر از شما برای آرامش دل ابدی خود در خواست کمک می کند تا سوار بر بالهای شاهین هوراس و با ساختن راهی مرمر به انجا بروید و حل معما ها و جور کردن بیش از ۳ گوی رنگین راه را برای خود آماده کرده است .دزدهای نمایشگاه را تعقیب بکنید و با حل هر معما به زندگی پس از مرگ نزدیک تر شوید .
این بازی در نسخه جدید با اضافه شدن صدای ملکه مصر و کمک اون به شما جالبتر شده است.

دانلود - لوکسور - 112.23 مگابایت | لینک کمکی

پسورد: www.bindownload.com

 تصویر محیط نرم افزار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد