..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

:: معرفی دو تا برنامه برای قفل گذاری فایل ها و پوشه ها ::

برنامه‌های بسیاری برای رمزنگاری فایلها وجود دارند که معمولا همه آنها مشابه هم هستند. در این مطلب می خواهم دو برنامه خوب برای شما معرفی کنم. پس با ما همراه باشید.

cryptainer

مشخصه اصلی این نرم افزار عملکرد آن از طریق یک درایو مجازی است که این عمکرد باعث مزایای بسیاری شده است. نحوه کار این نرم افزار مشابه برنامه‌هایی است که Image ایجاد می کنند. به این صورت است که شما یک فایل را با حجم مشخص به عنوان یک Volume ایجاد می کنید. اطلاعات در این فایل با الگوریتم‌های مطمئن رمزنگاری ۱۲۸ بیتی و در نسخه های گرانتر تا ۴۴۸ بیتی ذخیره می شوند که امنیت قابل توجهی دارد.
بعد از اینکه فایل ساخته شد از داخل برنامه با انتخاب فایل و وارد کردن کلمه عبور آن محتویات فایل از درون یک درایو مجازی قابل دسترسی است و شما می توانید مانند درایوهای هارد دیسک و با همان سرعت همه عملیات ها مانند کپی ، ویرایش و حذف را انجام دهید.
مزیت این روش امنیت بسیار بالا و سرعت و کارایی آن است که شما مثل برنامه های رمزنگاری دیگر لازم نیست که هر دفعه برای مشاهده فایل زمانی را برای باز کردن و بعد رمزنگاری مجدد آن صرف کنید. به خصوص در فایلهای حجیم این مزیت خود را بیشتر نمایان می کند. حتی می توانید برنامه های محرمانه را مستقیما بر روی درایو مجازی نصب کنید. با این روش برنامه های بازیابی فایل هم نمی توانند محتویات شما را کشف کنند زیرا فایل ها از ابتدا به صورت رمزنگاری شده ذخیره می شوند.
مزیت دیگر این برنامه این است که می توانید فایل های رمزنگاری شده را بر روی سی‌دی، دی‌وی‌دی و حافظه‌ی فلش قرار دهید.
نسخه LE این برنامه کاملا رایگان می باشد که دارای محدودیتهای زیر است:
حداکثر حجم هر ولوم: ۲۵ مگابایت
الگوریتم رمزنگاری حداکثر ۱۲۸ بیت.(همین هم کاملا کافی است و امنیت بسیاربسیار بالایی دارد) 

Encrypt

یک برنامه کد باز(OpenSource) و کاملا رایگان است که فایلها را به صورت ۱۲۸ بیت رمزنگاری می کند. و اما روش کار با این نرم افزار به این صورت است که بر روی هر فایل یا فولدر راست کلیک کرده و از منوی این برنامه Encrypt را انتخاب کنید. سپس کلمه عبور دلخواه را وارد کنید تا فایل رمزنگاری شود. باز کردن فایل هم به همین صورت است فقط باید Decrypt را انتخاب کنید. راستی داشت یادم می رفت، شما اگر یک برنامه نویس باشید به راحتی می توانید از قدرت این نرم‌افزار در برنامه های خود استفاده کنید. از کسی استفاده کرد در نظرات همین پست از مزایای این نرم افزار برای ما هم بنویسد.

لینک دانلود برنامه Encrypt از سرور فایل هیپو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد