..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

تبلیقات با (هر کلیک 800 ریال)oxinads

( اگر وبلاگ ندارین برین بزنید )چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت. پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.

چت روم اختصاصی :

بوسیله این ابزار پیشرفته ، بازدیدکنندگان وبسایت/وبلاگ شما میتوانند در محیطی سالم با یکدیگر به گفتگو بپردازند . چت روم اوکسین ادز ، ابزاری بسیار مفید جهت افزایش بازدیدکنندگان وبلاگها و وبسایتهای شما میباشد. اگر چندین وبلاگ و یا وبسایت دارید ،‌میتوانید برای هر کدام از آنها یک چت روم ایجاد کرده سپس کد مربوط به هر سایت را درون آن قرار دهید. بدین ترتیب ، هر کدام از سایتهای شما صاحب یک چت روم جداگانه خواهند شد. 


برخی از امکانات این چت روم عبارتند از : 


1 - سرعت و کیفیت بسیار بالا 
2 - دادن یک چت روم اختصاصی به هر سایت یا وبلاگ 
3 - امکان گفتگوی خصوصی 
4 - امکان برقراری دوستی با سایر اعضاء
5 - امکان جستجوی اعضاء 
6 - امکان درج پروفایل برای هر عضو 
7 - امکان ورود کاربران بصورت مهمان (به تعیین شما)
8 - امکان چت صوتی و تصویری (به زودی) 
9 - امکان تهیه لیست کلمات غیر مجاز 
10 - امکان قفل کردن آی دی به تعداد نامحدود 
11 - گزارش تخلف 
و ...  


نکته مهم : آی دی هایی که در هریک از چت رومهای اختصاصی ساخته می شوند ، برای چت رومهای اختصاصی وبلاگها و وبسایتهای دیگر نیز قابل استفاده میباشند.

ابزار وبمسترها :

--> ابزار وبمسترها از دیگر خدمات جدید اوکسین ادز می باشد که می تواند نقش مهم و بسزایی در جهت محبوبیت و بالابردن بازدید سایتها و وبلاگهای عضو سیستم داشته باشد.قطعا وجود ابزاری مانند دیکشنری آنلاین، پیام نما،سیستم تبادل لینک و سایر ابزارهای دیگر می تواند جذابیت بیشتری به وب شما دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد ابزار مورد نیاز خود به صفحه "ابزار وبمسترها" مراجعه نمایید.--> شما جهت معرفی این ابزار به سایر افراد و دوستان خود می توانید با مراجعه به صفحه کد تبلیغات گرافیکی و ورود به قسمت "تبلیغات گرافیکی ثابت" اقدام به دریافت کدهای نمایش نمایید و به ازای هرکلیک بازدیدکنندگان بر روی بنرهای معرفی ابزار وبمسترها مبلغ 700 ریال دریافت نمایید.شایان ذکر است کلیه افرادی که با کلیک بر روی این بنرها وارد سیستم شوند و اقدام به ثبت نام نمایند زیرمجموعه شما به حساب خواهند آمد.
--> منتظر ارائه ابزارهای جدید و استثنایی برای اولین بار از طرف سیستم اوکسین ادز باشید.
3

ثبت نام رایگان است و ش.ما متمعن باشین ضرر نمیکنین.

برای  ثبت نام رو عکس های بالا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد