..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

ساخت اجزای چهره و بدن انسان از طریق نرم افزار 3DMeNow Profession

افرادی که علاقمند به ساخت انیمیشن برای بازی ها و یا فیلم های انیمیشنی می باشند، ساخت اجزای چهره را با استفاده از این نرم افزارمی توانند به راحتی و به سرعت انجام دهند.
 3DMeNow Professional عمده ترین بسته مدلسازی اجزای صورت و بدن انسانی است. قبلا قالب کاراکترها و انسانها برای بازی های سه بعدی محاوره ای و پخش انیمیشن ساخته می شد. این نرم افزار موجودات شگفت انگیزی مانند داده های مهم 3 بعدی (مدل، بافت و حالات جزئی) در مدت زمان کوتاهی تولید می کند. با استفاده از این نرم افزار می توان داده ها را جهت استفاده در نرم افزارهای 3DSMaxTM, MayaTM, SoftImageTM و اکثر نرم افزارهای استاندارد ساخت انیمیشن های 3 بعدی ایجاد نمود.
3DMeNow Pr زمان تولید انیمیشن را کاهش می دهد. کاهش زمان تولید نسبت به زمان واقعی و رندر کامل انیمیشن های بدن و صورت انسان به صورت 3 بعدی برای بازی ها و فیلم های پرحرکت بسیار سودمند است. این نرم افزار نه تنها در ایجاد حالت پایه مدلها و بافتها، بلکه در ساخت انیمیشن، به سادگی مدل مورد نظرتان را از روی تصاویر می سازد، سپس به طور اتوماتیک کیفیت خروجی را تا 56 واحد برای انیمیشن مربوط به صورت و انیمیشن های سخن گو بالا می برد! 

برخی ویژگی های 3DMeNow Professional: 
- محصول جدید 3DMeNow Pro v2 
- امکانات اساسی پیشرفته جدید شامل: سر، بالاتنه و نیم تنه
- جلوه های ویژه گرافیکی و مدلسازی پیشرفته 
- قابلیت ذخیره داده ها با فرمت های: *.3ds/ *.lwo/ *.vrml/ *.X/ *.xsi/ *.stl/ *.obj/ *.RAW/ *.lwo/ *.bio 
- نمایش خروجی فایل های ویدئویی به صورت تمام صفحه 
- محیط مجازی 3DMeNow Pro اجازه می دهد تا چهره موردنظرتان را با رندر کامل سه بعدی برای بازی ها و فیلم های انیمیشنی ایجاد کنید. 
- انجام مدلسازی تنها از روی 2 عکس، با دو زاویه پهلو و جلو صورت می گیرد و مدلهای سر با زاویه نور مناسب 3 بعدی ایجاد می شود. 
- به سادگی یک تصویر از نیم رخ و از مقابل (و یا طراحی و تصاویر گرافیکی) را به نرم افزار 3DMeNow لود کرده و بی درنگ مدلسازی و ساخت چهره به صورت انیمیشن سه بعدی آغاز می شود!

لینک دانلود (8.0 مگابایت )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد