..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

بایگانی دیجیتالی با تبدیل اسناد کاغذی به فایل های PDF با ECopy D

امروزه بیشتر ادارات و سازمانها سعی در مکانیزه کردن سیستم ها و حذف کاغذ از جریان کارهای اداری کرده اند، و کلیه اسناد و مدارک را به فایل های الکترونیکی تبدیل کرده اند. این نرم افزار، ابزار مناسبی برای رسیدن به این هدف می باشد.
 eCopy Desktop از جمله محصولات شرکت eCopy است که کمک شایانی به سازماندهی ذخیره زمان، کاهش هزینه ها و افزایش نتایج خرید و فروش می کند. این کار با استفاده از خودکار کردن اسناد صورت می گیرد، که برگه های اسناد و مدارک را اسکن کرده و کاغذ را از جریان کار اداری حذف می کنند و مستقیماَ در جریان کار الکترونیکی قرار می گیرند.
 eCopy Desktop کارمندان ادارات را قادر می سازد تا سریعتر و مفیدتر کار کنند، این کار توسط اسکن اسناد و مدارکشان به فایل های pdf صورت می گیرد. به این ترتیب ضبط اسناد، ترکیب آنها، ویرایش و امنیت اسناد اسکن شده به راحتی صورت می گیرد. 
درنتیجه، کاربران می توانند اسناد و مدارک به تصویر کشیده شده را بازیابی، ویرایش و با همان کیفیت اصلی توزیع کنند. استفاده از این فایلهای الکتریکی، باعث پیشرفت بازدهی شخصی می شود. 
این نرم افزار حاوی مجموعه ابزار جامعی شامل: یادداشت، مهر و تشخیص کاراکتر نوری (OCR) برای قادر ساختن کاربرانی که با هم کار می کنند و اسناد اسکن شده شان را به عنوان بخشی از جریان کار موجودشان پخش می کنند، می باشد. 
با استفاده از این نرم افزار، کاربران از پردازش تصاویر اسنادشان استفاده کرده و می توانند برگه های اسنادشان را به فایل های اسکن شده تبدیل کنند، آنها را با سایر اسناد ترکیب کنند، از اطلاعات خصوصی محافظت کنند، متن خاصی را در داخل اسنادشان و یا فلدرهای موجود روی شبکه جستجو کنند، برای پیمایش راحت تر متن، در آن bookmark درج کنند، به صورت الکترونیکی اسناد و مدارکشان را امضا کنند، و آن را با ایمیل، فکس و سیستم مدیریتی، کامل کنند.

لینک دانلود (114.6 مگابایت )


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد