..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

ساخت اسلایدهای زیبا و حرفه ای با Photodex ProShow Producer 3.5

عکاسان حرفه ای و یا افرادی که می خواهند اسلایدهای نمایشی برای کارهایشان ایجاد کنند که سرشار از فیلم و عکس و افکت های پیشرفته و بی همتا باشد، می توانند از امکانات بی شمار این نرم افزار استفاده نمایند.
ProShow Producer، برای افراد حرفه ای که کارها و نمونه های بازرگانی و تجاری ایجاد می کنند، طراحی شده است.
امکانات جدید این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا شاهکارهای نمایشی پیشرفته و حرفه ای را ایجاد کنید که نه تنها همه را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه آنها را مصمم به خرید می کند. با استفاده از مجموعه خصوصیات بارز این نرم افزار شامل لایه بندی تصاویر/ فیلمهای نامحدود، قالب های نمایشی، مارک، حفاظت در برابر کپی، بعلاوه امکانات ساخت کاملاَ جدید مانند: پوشاندن، سایه روشن زدن و ... امکانی برای به نمایش درآوردن تصوراتتان فراهم شده است. 
عکاسان می توانند اسلایدهای نمایشی درحد حرفه ای و شاهکاری را ایجاد نمایند که نه تنها ظاهری زیبا دارند بلکه افکت های هنرمندانه با ارزش و پیشرفته ای را ارائه می دهند که فبلاَ تنها از از طریق نرم افزار ویرایش فیلم و عکس حرفه ای قابل استفاده بودند. 
از تصاویر دیجیتالی گرفته تا اسلاید شوهای مالتی مدیا، ProShow Producer به عکاسان یک راه جدید برای ارائه تصاویرشان به جهان را معرفی می کند. با استفاده از این محصول عکاسان می توانند اسلایدهای مالتی مدیا ایجاد کرده و خروجی آنها را از میان 14 نوع فرمت مختلف انتخاب نمایند که شامل گزینه های: CD, DVD، همچنین HD Video، فلش و QuickTime می باشد. 

خصوصیات نرم افزار Photodex ProShow Producer عبارتند از: 
- ProShow Producer 3.5 اولین نرم افزار ساخت اسلایدهای نمایشی جهان می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اسلایدهای نمایشی را ساخته و خروجی با کیفیت و وضوح بالا را تولید نمایید. 
- امکانات و گزینه های فراوان که به سازندگان اجازه می دهد تا نتایج زیبا و حرفه ای بی همتایی را برای اسلایدهای نمایشی و یا آلبومهای دیجیتالیشان بدست آورند. 
- افزایش بهره وری: قالب های نمایشی و تنظیمات فراوان موجود در این نرم افزار که زمان تولید را کاهش می دهد. 
- قابلیت ارسال خروجی کار به فرمت های مختلف: می توان خروجی ساخته شده را در قالب فایل های DVD, EXE, Flash, QuickTime, HD Video و بسیاری دیگر ذخیره نمود. 
- امکانات فراوان جهت محافظت و مارک دار کردن نرم افزارهایتان، که شما را قادر می سازد تا کاری را که به زحمت ایجاد کرده اید را گسترش داده و محافظت نمایید. و با استفاده از این امکان، اجازه کپی رایت کردن نرم افزارتان از مشتریان گرفته خواهد شد. 
- قابلیت کشیدن و رها کردن تصاویر و عکس ها در داخل قالب ها در لایه های مختلف 
- و بسیاری امکانات دیگر

لینک دانلود (16.4 مگابایت )


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد