..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

..::دانلود آباد::..

username & password .::NOD32::.update

به اشتراک گذاری USB در شبکه : USB Over Network v3.5.1

برای به اشتراک گذای دستگاههای USB متصل به شبکه می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. با این کار دیگر نیاز به انتقال دستگاه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر ندارید، و به راحتی می توانید از سایر دستگاه های USB استفاده کنید، درست مثل اینکه به کامپیوتر خودتان متصل هستند. 
USB over Network به شما اجازه می دهد تا با دستگاه های USB راه دور متصل به شبکه محلی و یا اینترنت همانند اینکه آنها مستقیماَ به PC شما وصل هستند، کار کنید. 

شما می توانید به راحتی یک دستگاه USB خارجی و یا یک چاپگر موجود در شبکه را به اشتراک بگذارید. اما چرا نمی توانید سایر دستگاه های USB را به همین سادگی به اشتراک بگذارید؟ دستگاه های آزمایشگاه، اسکنرها، دوربین ها، کارت خوان ها، PDA و سایر دستگاه ها معمولاَ غیرقابل اشتراک گذاری هستند. بنابراین، به طور معمول برای استفاده از آنها شما نیاز دارید تا دستگاه های USB را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگری منتقل کنید. اما گاهی اوقات انجام این کار چندان آسان نیست، خصوصاَ وقتی نیاز دارید تا از دستگاهی استفاده کنید که در ساختمان دیگر و یا حتی در شهر دیگری قرار گرفته است. 
USB رابط کاربری استانداردی است که توسط اکثر دستگاه های کامپیوتری مدرن امروزی استفاده شده است.اما USB برای اتصال دستگاه های جانبی تنها به یک کامپیوتر طراحی شده است.قبلاَ، تنها راه به اشتراک گذاری دستگاه های non-shareable خریدن یک سوییچ سخت افزاریUSB بود. 
USB Over Network یک راه حل نرم افزاری برای حل این مشکل می باشد. دیگر نیازی به انتقال دستگاه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر و یا خریدن سویچ های سخت افزاری گران قیمت نیست. شما می توانید به یک دستگاه USB متصل به کامپیوتر شبکه از طریق یک شبکه LAN و یا اینترنت دستیابی پیدا کنید درست همانند اینکه آن دستگاه به طور فیزیکی به PC شما متصل شده است. 
نصب و استفاده از نرم افزار USB Over Network بسیار آسان است و نیاز به هیچگونه دانش خاصی ندارد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از رنج وسیعی از دستگاه های USB را دارد. به کمک این نرم افزار می توانید به دستگاه های موجود در شبکه بدون ترک کردن صندلیتان دستیابی پیدا کنید.
لینک دانلود (4.71 مگابایت )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد